Почали використовувати застосунок «Дія», проте зіткнулись з проблемою відображення неактуальних особистих даних в електронному посвідченні водія чи свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу, відсутністю фотографії чи документів? Онлайн-сервіс Міністерства внутрішніх справ “Електронний кабінет водія” запровадив послугу уточнення даних, що дозволяє провести верифікацію цих документів.
Тепер електронний кабінет водія надає можливість скористатися онлайн-послугами:
- уточнення даних у реєстрі посвідчень водіїв;
- уточнення даних у реєстрі свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Сервіс дозволяє подати заяву про коригування неточностей у реєстрах МВС та оперативно доповнити наявну в них інформацію.
Отже, якщо у вас виникла проблема з е-правами чи е-свідоцтвом в застосунку «Дія», вам необхідно авторизуватися в електронному кабінеті водія та скористатися послугою уточнення даних.
Алгоритм дій:
- перейти із застосунку «Дія» в електронний кабінет водія та авторизуватися;
- заповнити всі поля необхідними даними (автоматично заповнюються наявні у базі дані, в які не можна внести виправлення);
- завантажити файл із зображенням обох сторін документу у форматі .jpg;
- надіслати електронну заяву до сервісного центру МВС для обробки.
Працівники сервісних центрів МВС опрацьовують отримані електронні заяви та вносять зміни до Єдиного державного реєстру транспортних засобів МВС. У випадку виявлення додаткових неточностей або відсутності фотографії, вас запросять особисто звернутися до будь-якого сервісного центру МВС.
Внесені до Єдиного державного реєстру транспортних засобів МВС дані автоматично оновляться та будуть відображені в електронному кабінеті водія та застосунку «Дія».
Основні причини відмов у верифікації:
- некоректно заповнена заява на верифікацію (невірно заповнено необхідні поля, додано неякісні сканкопії або файли не тих документів);
- спроба верифікувати підроблений документ;
- інформація в документах не співпадає з даними в державних реєстрах (наприклад, особа змінила прізвище/місце реєстрації, але не обміняла посвідчення водія та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу);
- документа заявника, що потребує верифікації, немає в державному реєстрі (наприклад, це може стосуватись окремих документів, виданих до 2013 року);
- подання документів іншої особи (наприклад, чоловік здійснює спробу з власного електронного кабінету водія верифікувати дані для дружини).
Якщо причина відмови у верифікації ваших даних відноситься до однієї з перелічених вище радимо звернутися до будь-якого територіально сервісного центру МВС. З контактними даними територіальних сервісних центрів МВС ви можете ознайомитись за посиланням.