Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на зайняття вакантних посад державних службовців:
- начальник відділу організації реєстраційно-екзаменаційної роботи та взаємодії із суб’єктами господарювання;
- заступник начальника відділу організації реєстраційно-екзаменаційної роботи та взаємодії із суб’єктами господарювання;
- завідувач сектору моніторингу та контролю за діяльністю сервісних центрів;
- завідувач сектору технічного контролю та перевезення небезпечних вантажів транспортними засобами;
- провідний спеціаліст сектору персоналу та зв’язків з громадськістю;
- спеціаліст сектору юридичного забезпечення.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:
- Копія паспорта громадянина України.
- Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
- Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьоюабо четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
- Копії документів про освіту.
- Заповнена особова картка встановленого зразка (форма П-2 ДС).
- е- декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
Конкурс відбудеться 20 квітня 2017 року. Прийом документів здійснюється до 17,45 години 14 квітня 2017 року за адресою: Херсонська обл., Каланчацький район, автомобільна дорога Херсон – Красноперекопськ – Сімферополь, 83 км. кабінет сектор персоналу та зв’язків з громадськістю. Довідки за телефоном (05530) 3-13-86.