A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС В АВТОНОМНІЙ РЕСПУБЛІЦІ КРИМ ТА М. СЕВАСТОПОЛІ ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ


Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на зайняття вакантної посади державних службовців:

  • Провідний спеціаліст відділу організації реєстраційно-екзаменаційної роботи та взаємодії із суб’єктами господарювання;

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:

  1. Копія паспорта громадянина України.
  2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
  3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьоюабо четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
  4. Копії документів про освіту.
  5. Заповнена особова картка встановленого зразка (форма П-2 ДС).
  6. витяг з єдиного державного реєстру декларацій за 2016 рік (про подання декларації кандидатом).
  7. Вимога про наявність посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Конкурс відбудеться 02 червня 2017 року. Прийом документів здійснюється до 30 травня 2017 року за адресою: Херсонська обл., Каланчацький район, автомобільна дорога Херсон – Красноперекопськ – Сімферополь, 83 км. кабінет сектор персоналу та зв’язків з громадськістю. Довідки за телефоном (05530) 3-13-86.